Den nye Volvo XC60

Volvo XC60 Adventure kampagne
På ydersiden har Volvo’s bedst sælgende model, XC60, fået lidt mere bypræg. Motorhjelmen på den nydesignede front har fået en form, der understreger det brede, selvsikre udseende.

“Vi har fjernet alt sort, så bilen nu kun har én enkelt karrosserifarve. De nye forlygter har fået mere gennemslagskraft, og kølergrillens vandrette linier tillige med kromindramningen understreger bilens bredde,” fastslår Fedde Talsma.

Også Volvo XC60 kan glæde sig over en opgradering indvendig. De nye detaljer indbefatter nye træindlæg, en ny loftsbeklædning, stof på B-stolperne og silkemetal rammer rundt om luftindtag og lyskontakter.

Når man sætter sig ind i den nye Volvo XC60, får man en mere udtalt fornemmelse af at have kontrol over situationen, hvilket understreges af rigelig frihøjde og et chassis, der er blandt de bedste i klassen. Volvo XC60 er udviklet, så den føles lige så adræt som standardmodellen.

Corner Traction Control er nu standardudstyr. Dette Torque Vectoring System hjælper føreren med at undgå understyring ved at tilføre præcis den rette mængde bremsekraft til de indvendige hjul, mens de udvendige hjul trækker, når bilen accelererer ud af en kurve.

Med firehjulstræk, bliver køreegenskaberne i Volvo XC60 fremragende på alle vejtyper og i alt slags vejr. Vælger man Hill Descent Control, får man tillige hjælp med at kontrollere bilens hastighed, når man kører ned ad stejle veje.

Lukket for kommentarer

Indlæg navigation