Nissan er på banen med en møgvejrs kampagne

Nissan Juke kampagne

Shitty Weather (møgvejr) er en kampagne, der køres på Nissan facebookside, hvor alle kan deltage med input om lokale (møg) vejrs rapporter. Nissan ønsker igen at lave noget anderledes kommunikation, der både involverer og indrager seere og lyttere.   Kernen i kampagnen er Nissan Shitty Weather vejr rapporten på Facebook.

Shitty weather vejr rapporten vil bestå af input fra brugere  til Nissans facebook side, som så bliver fortolket af komikeren Jonas Smith i Nissans Shitty Weather studie. Herefter bliver det vist, delt og “liked” via facebook såvel som emails. Alle kan indlevere en opdatering til Shitty Weather rapporten. “Nissan har en målsætning om at levere noget nytænkende, der også er spændende. Og som er tilgængeligt. Det gælder ved udviklingen af nye produkter, men naturligvis også i markedsføringen.  Og Shitty weather kampagnen er et rigtig godt eksempel på det. Vi beklager os ofte og ikke mindst meget over det dårlige vejr her i Norden. Hensigten  med kampagnen er at vende det til noget sjovt!”  siger  Taina Erkkilä, som er kommunikationschef for Nissan Nordic Europe. Facebook kampagnen er nu skudt igang, og Shitty( #&?%!) Weather vejr rapporten vil gå live d. 4 februar. Kampagnen afsluttet med en frisk og anderledes event den 22. og 23. februar. Stedet afsløres senere. Besøg vores facebook side og se mere: www.facebook.com/NissanDanmark.

Lukket for kommentarer

Indlæg navigation